onsdag 6. august 2008

Stjerner i øynene

Babysmell

Da skal storebror bli pappa, gitt. Undertegnede blir tante til to eneggede gutter i løpet av natten, vil jeg tro. Vannet til Camille gikk (noe uventet) halv ni i kveld. De hadde ikke ventet det før i morgen. Navnene blir Lucas og Leander, og jeg gleder meg stort til å få hilse på dem begge to i løpet av morgendagen, før jeg reiser til Trøndelag. Regner med at det kommer noen bilder av dem òg, sånn til slutt. Forhåpentligvis ikke før de reiser hjem fra sykehuset, dere kommer ikke til å synes at de er noe pene før den tid.

Babyklær, babysenger og annet snask ble selvsagt kjøpt inn fra uke 20 og utover, om jeg ikke husker feil. Har blant annet kjøpt noen kjempesøte sett til begge guttene. Babyklær er så underlig smått. Det er skremmende. Akkurat nå skulle jeg gjerne vært på sykehuset, jeg vil jo ikke bare sitte her og ikke vite! Jeg tipper de kommer før midnatt. Richard mente det var fullstendig usannsynlig, mamma òg. Ti minutter før jeg sa at de kom før midnatt sa Richard at vannet ikke kom til å gå før tidligst i morgen formiddag. Jeg tipper fortsatt at de kommer før midnatt.

In other news...

Jeg er blitt atten! Hurra for meg! Dette ble selvsagt feiret behørig med rødvin og alt for, alt for mye nikotin. Det er og kommet et nytt tilskudd til familien. Navnet er Showcrest's Always James Dean, eller Ruff til hverdags. Han er en Chinese Crested Powder Puff, og han er ganske hvit. Han og Atlas kommer godt overens med hverandre, men sliter med å huske at lek = ute og inne = rolig.

I tillegg må jeg visstnok begynne å ringe rundt til folk jeg ikke har snakket med på år og fjell for å få tak i Tom-Erik, siden han ikke er på jobb for tiden. Skule da for faen tro at når de har påkostet seg en resepsjonist kunne hun klare å svare på mail i løpet av tre dager. Uhjeh.

Peace out
Eple

Ingen kommentarer: