lørdag 31. mars 2007

Dobbelsugerør

I går var jeg på diskusjon.no-treff. Vi spiste middag på Egon, og så gikk vi hjem til silje og drakk litt, og så på VH1 rocks. Etter at huset var omtrent tømt, kun meg, Kristin, Steffy og selvfølgelig Silje igjen (vi skulle sove over) så lå Silje i fanget til Steffy og jeg på skulderen hans (han sa håret mitt luktet godt, det var litt koselig. Jeg sa han luktet tøymykner, men det bruker han visst ikke, men han var enig, han luktet tøymykner).

Vi drakk champagne med sugerør. Stefan nådde ikke ned i flasken, så han satte sammen to sugerør, til en genial oppfinnelse. Dobbelsugerør til champagne.

Og NEI, Steffy, vi skremmer ikke vekk de andre, det er bare de som er innadvendte :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syns det var koselig jeg! Du er hjertelig velkommen tilbake en annen gang! Hvem kan ikke like den som vasker og rydder før alle andre står opp! God Påske! :)

Eplefe sa...

Ja, jeg er fullstendig enig ^^
Det var kjempekjekt :)
Syntes godt vi kan gjenta det så fort som mulig, jeg. God påske til deg og! :)