torsdag 18. februar 2010

Nytt innlegg.

Nytt innlegg - denne gangen ikke fullt så langt, jeg skal prøve å fordele det litt bedre utover.

Gratulerer til Unni og Espen med deres vakre lille datter, Aurora. Hun kom til verden 4. november (håper jeg) og er en søt liten frøken.

Kondolerer til alle som tror at Twilight er velskrevne bøker. De er ikke det.

Det nye året har så langt vært brukbart kjipt, egentlig. Jeg mistet svigerinnen min (halvbrors kone) i en bilulykke 22. januar, og var sykemeldt en uke etter det. Jeg synes fryktelig synd på kjæresten min som måtte holde ut med en jente som enten sov eller gråt fem-seks dager. Pappa er i Sør-Afrika for å hjelpe halvbroren min gjennom denne vanskeligste tiden. Han kommer hjem den 20., om jeg ikke husker helt feil.

Jeg går på skolen. Jeg jobber. Det er ikke så mye fritid til overs, men den lille jeg har bruker jeg til å se serier og henge på forum. Jepp. Ellers vil jeg bare dele denne fantastiske videoen med dere:




Jeg har, siden november, blitt tatovert med jevne mellomrom av Torkjell Rød, Toschie, på Let's Buzz. Han er en fantastisk mann, som får meg til å slappe av i stolen, til tross for smerten, dessuten er han sinnsykt dyktig. Tror ikke jeg kunne fått en bedre tatovør til et stort prosjekt. Han stresser ikke meg, og han stresser ikke selv. Det er fantastisk. Tommel opp for Toschie! (Ja, det er korslaget-Toschie og Audrey Horne-Toschie).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat link building[/URL], Don’t feel silly if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or little-understood ways to build an income online.

Anonym sa...

Find out when North Face Jackets an online store will be Franklin Marshall Hoodies having a sale. You will know North Face Jackets this by visiting Tory Burch items are of good workmanship, material and excellent quality. their sites, or by